فـاطـمـهفـاطـمـه، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

عـزیـز دردونـه ے خوآهـرش

به نام خدا

1391/12/6 20:55
نویسنده : آبجے سپیده
81 بازدید
اشتراک گذاری

اولین پست این وبلاگ

عزیزم تو در تاریخ بیست و هفتم مرداد ماه یک هزار و سیصد و هشتاد و نه ساعت شانزده و چهل و پنج دقیقه به دنیا اومدی و دنیا رو برای ما قشنگ تر کردیقلب

روزی که قرار بود تو به دنیا بیای من خونه ی مادربزرگم تو اردبیل بودم وقتی به دنیا اومدی باباییت با ذوق بهم اس داد که :سپیده کپی سمیه هس! ماچ

سمیه مامانی تو هستش که میشه زن عموی عزیز ِمن.که جلوتر از زن عمو برای من خواهر و دوست هست.

خیلی خوشحالم که دوتاییتون اومدین تو زندگی ِ ما.

تو یه دختر تپلی هستی که مشهوری به پرخوری نیشخند

نمیذاری یه چیزی از گلوی من پایین بره و مادربزرگمون عصبانی میشه بهت و میگه بذار آبجیت غذاشو بخوره خجالت

یه مادربزرگ خیلی مهربون داریم عمه های خیلی مهربون وخداروشکر به خاطرشون از خود راضی

چهرت هم خیلی شبیه مامانته هم بابات.

من و باباییت خیلی دعوا میکنیم چون خیلی سر به سر من میذاره اما 5 دقیقه طول نمیکشه میاد منت میکشه آشتی میکنیم نیشخند

دوسِت دارم فرشته ی من قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)